שירותי התקנות קולטי שמש בנהריה

נגן וידאו אודות אריק דודי שמש

תוכן עניינים

מחפשים מתקין מקצועי לקולט שמש? אריק דודי שמש לשירותכם

אם אתם גרים באיזור הצפון, בנהריה והסביבה והגעתם להחלטה כי הגיע הזמן להתקין קולט שמש סולארי חדש בביתכם. לפני שאתם עושים צעד כזה או אחר, חשוב להכיר כמה דברים חשובים.

לא מעט אנשים עושים בחירות שכאלה על רגל אחת, אך התקנת קולטים לדוד שמש זה לא משחק ילדים. ישנה חובה לדעת כי אתם בדרך הנכונה לפני שמבצעים התקנה לדודי שמש, וכי תוכלו להשיג את המטרות שאותן אתם מציבים לעצמכם.

במאמר הבא אנו נציג בפניכם את כל האינפורמציה שאתם מוכרחים להכיר. אינפורמציה העשויה להביא אתכם למצב שבו תבצעו בחירה נכונה בעת התקנה של קולט לדוד שמש.

קולט סולארי נהריה

התקנת קולטי שמש – רק עם אריק דודים

ישנן לא מעט סיבות שעשויות להביא אתכם למסקנה כי התקנת קולטים זוהי הבחירה הנכונה. אך מהן הסיבות המהותיות שישכנעו אתכם כי הגיע הזמן להתקין קולטים?

החום בישראל עשוי להיות לא נעים בחלק לא קטן מהמקרים.

אך את השמש בישראל ניתן לנצל על מנת לקבל מים חמים מבלי להדליק את הדוד כמעט בכל ימות השנה. קולט שמש אמור להחליף את הדוד החשמלי, ולאפשר לקבל מים חמים כל עוד ישנה שמש ומזג האוויר מתאים לכך.

איזה קולט הכי נכון לבחור?

רוב האנשים המתגוררים בישראל בסוף יגיעו למסקנה כי ישנה עדיפות להתקין קולטי שמש סולאריים ולא קולטים חשמליים. 

אך מצד שני ישנם אזורים שונים בישראל שבהם הימים החורפיים עשויים להיות לא נעימים בכלל. 

כל מקרה אמור להישקל לגופו, אין קביעה ספציפית שעל פיה כולם יכולים לפעול. ההמלצה שלנו במקרה הזה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע שיסייעו לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים. 

איזה קולט שמש יעשה את העבודה על הצד הכי טוב שיש. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם נכנסים להתקלח – ונגמרו המים החמים.

קולט שמש נהריה
קולט לדוד שמש בנהריה
מתקין קולט לדוד שמש בנהריה

איך לבחור את קולט השמש הרלוונטי?

  • אחד מהפרמטרים הכי חשובים בבחירת קולטים הוא הגודל של הקולט. בהתאם לכמות הנפשות בבית יהיה עליכם לבחור את הגודל שלו. הרי משפחה עם הרבה נפשות צריכה להיות ערוכה לכך שהקולט יהיה מספיק גדול על מנת לשרת אותה.
 
  • למרות שהמחיר הוא לא הפרמטר הכי חשוב, תהליך התקנת קולטים חייבת להתבצע תוך מתן תשומת לב לעלויות. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו נכנס אל תוך בור ללא תחתית. לכן מוטב כי תקבעו את העלויות עוד לפני שתיכנסו להרפתקה מכל סוג שהוא.
 
  • האחריות שמגיעה עם הקולט גם היא אמורה להעסיק אתכם בעת קבלת ההחלטות. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו תאלצו להתמודד עם קולטים לא איכותיים.
 
  •  אחריות ארוכה תבטיח כי יהיה לכם אל מי לפנות במקרה של בעיה מכל סוג שהוא.

התקנת קולטים באופן עצמאי או על ידי איש מקצוע?

אף אחד שאיננו מבין בתחום לא יכול להצליח להתקין את הקולט בצורה מקצועית. זוהי הסיבה כי התקנה של קולט מכל סוג שהוא חובה לבצע על ידי חברה מנוסה.

 אל תנסו להתקין את הקולט בעצמכם, כי המשימה מראש הוגדרה להיות משימה לא מוצלחת. תבחרו חברה מנוסה אשר תוכל להעמיד לרשותכם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אנשי מקצוע שיסייעו לכם להתקין את הקולט על פי כל הפרמטרים הכי חשובים שיש.

 עד שאתם כבר רוכשים קולט חדש לבית הפרטי שלכם, מוטב כי הוא יותקן על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

איש המקצוע שלכם להתקנת דודי שמש ואינסטלציה – אריק דודי שמש

אנחנו אריק דודי שמש מספקים אחריות מלאה ללקוחות שלנו על כל התקנה כך שתמיד יש לכם על מי לסמוך!  אנחנו למעשה מספקים את כל השירותים תחת קורת גג אחת וכאן אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שבסיום העבודה תוכלו להנות ממים חמים וממערכת אינסטלציה שפועלת כמו שצריך!

אנו מספקים שירותי דוד שמש ואינסטלציה באיזורים הבאים :

עוד שאלות נפוצות שלקוחות שואלים

דוד שמש כוללת את הדוד עצמו, קולט לדוד, מעמד מתאים וצנרות. לפני שמזמינים דוד שמש חדש, צריך לדעת שלא ניתן לבצע התקנה בגגות שאין בהם מקום, על גגות רעפים ישנים או בדירות שאין בהן גישה להתקנת הצנרת. עם זאת, כן צריך וכדאי להזמין מתקין שיבוא לביקורת ויבדוק אפשרות להתקנה. במידה ואי אפשר להתקין דוד שמש חדש, יכול להיות שהפתרון הרלוונטי יהיה להתקין דוד חשמל. לכן חשוב לפנות אל איש מקצוע שמתמחה גם בהתקנת דודי שמש וגם בהתקנת דודי חשמל. ביקור של טכנאי דודים לצורך קבלת הצעת מחיר לא אמור לעלות כסף. אם מזמינים טכנאי דודים לתקן את הדוד, אפשר גם להתייעץ איתו לגבי החלפה שלו בדוד חדש.

משך זמן העבודה תלוי בכמה פרמטרים. ראשית, יש להביא בחשבון את הנגישות אל הגג ואת המיקום של הדוד. שנית, הרבה תלוי בשאלה מה נפח מכל המים ועד כמה נוח להעלות אותו לגג. לאחר מכן, צריך להפריד בין פרויקטים שבהם מתקינים רק דוד חדש לבין פרויקטים שכוללים החלפת צנרת. בכל מקרה, הזמן הממוצע שלוקח להחליף דוד ישן ולהתקין דוד חדש לא אמור להיות יותר מיום עסקים. ברוב המקרים לוקח פחות זמן להחליף דוד שמש בבית פרטי ויותר זמן בבניין מגורים שהגישה אליו מוגבלת.

התקלות הנפוצות שעלולות להתרחש בעקבות התקנה לא מקצועית או על רקע בלאי של דוד שמש הן נזילות מים, דוד שמש שלא מחמם או בעיה ברכיבים כמו מאיץ חום וטרמוסטט. ברוב המקרים הנזילה היא מהצנרת של דוד השמש או קולטי השמש, לכן אפשר לתקן חיבורים רופפים או פגמים בצינור וחורים שנוצרו עם השנים. אם הנזילה היא מהפלאנג', צריך כנראה להחליף אותו כי הוא החליד והתיישן. במקרים של נזילה ממכל הדוד, מה שבעלי מקצוע מכנים אוגר מים, צריך להחליף את כל הדוד. במקרים שבהם ההתקנה לא מקצועית, עלולות להופיע תקלות בתרמוסטט של דוד השמש או במאיץ החום שמותקן כדי לשפר את היעילות של דוד חשמל. 

קודם כל, חשוב לשאול את הטכנאי לגבי החברה שמייצרת את הדוד ולברר על האמינות שלה. לאחר מכן, יש לשאול מה תקופת האחריות שמקבלים על ההתקנה ועל הדוד ומה היא כוללת. בהמשך, אפשר לשאול את הטכנאי לגבי המלצות שיש לו לגבי מיקום קולטני השמש ושיפור הביצועים והיעילות שלהם ביחס למיקום השמש והתאורה הטבעית. שאלות כאלה מול הטכנאי לפני התקנה או תיקון של הדוד לא רק יחסכו בהוצאות מיותרות בעתיד, אלא גם יאפשרו לנו להפיק ממנו את מלוא הפוטנציאל.

העמידות הממוצעת של דוד שמש איכותי יכולה להגיע ל-5-7 שנים. תקופת האחריות על הדוד יכולה להיות קצרה יותר ולהתחיל ב-3 שנים בלבד, אבל יש גם חברות שמציעות אחריות לתקופה של 10 שנים ומעלה. עם זאת, יש להפריד בין תקופת אחריות על ההתקנה לבין אחריות על הדוד. חוץ מאשר האחריות, ניתן לשפר את העמידות של דוד שמש באמצעות תחזוקה נכונה: לנקות את הקולטים לקראת הקיץ, לוודא שאין נזילות ולהתקין תרמוסטט שישלוט על טמפרטורת החימום המקסימאלית וימנע מדוד השמש להתפוצץ ולגרום נזקים חמורים.

מצאו אותנו ברשתות החברתיות –

מתקין מורשה של החברות הכי גדולות בארץ

דילוג לתוכן