טכנאי דוד שמש בצפון – טכנאי מקצועי לתיקון דוודים

נגן וידאו אודות אריק דודי שמש

תוכן עניינים

שירותי התקנה של דודי שמש בצפון - אריק דודים

אם אתם גרים בנהריה, כרמיאל, עכו, קריות וצפון המדינה ומחפשים איש מקצוע אמין שיבצע עבורכם התקנה והקמה של דוד שמש חדש – הגעתם אל האיש מקצוע הנכון. אריק דודי שמש מציע שירותי התקנת מערכות דודי שמש לגגות או רעפים ולכל מקום שתצטרכו בו את הדוד מים שלכם עומד. 

אריק דודים הוא מתקין מורשה של חברת כרומגן ומספק רכיבים בלעדיים בלבד.

עם 10 שנות ניסיון ומאות ביקורות חיוביות. כאן תמצאו את איש המקצוע האהוב והקבוע שלכם.

אריק דודים תעודת מתקין דודי שמש מורשה כרומגן
אריק דודים תעודת מתקין דודי שמש מורשה כרומגן

אנו מספקים שירותי התקנת דוודים בערי הקריות

אריק דודים – טכנאי ומתקין מערכות דודי שמש בקריות מקצועי ואמין אשר יגיע אליכם לכל איזורי הצפון במדינה, אם אתם גרים באיזור קריות או באיזורים צפונית לחיפה, נגיע אליכם ללא בעיה, כל שתצטרכו לעשות הוא לחייג / להשאיר אצלנו פרטים ואנו נתאם איתכם מועד לטיפול התקלה בדוד בהקדם האפשרי. אנו מגיעים אל כל איזורי הקריות (קריית ים, קריית ביאליק, קריית מוצקין וקריית אתא).

שירותי טכנאי דוודים והתקנות דודי שמש בנהריה

אריק דודי שמש הינו מספק שירותי טכנאי ומתקין דוודים בנהריה והסביבה, אם אתם גרים בנהריה ומחפשים טכנאי דוודים מקצועי וקבוע שתוכלו תמיד לסמוך עליו בעיניים עצומות בכל הקשור למים חמים בביתכם, אריק דודים הוא הכתובת הנכונה, עם 10 שנות ניסיון ומאות ביקורות חיוביות אי אפשר לטעות.

שירותי התקנת דודי שמש בכרמיאל

אריק דודי שמש – מציע שירותי התקנת מערכות דוד שמש באיזורי כרמיאל והסביבה – אם אתם גרים בשכונת המייסדים, השכונה הדרומית (אשכול), השכונה המערבית, שכונת הגליל, רמת רבין, ורמת נבון בכרמיאל, אנו נגיע אליכם בשמחה על מנת להתקין בעבורכם את הדוד שמש שבבעלותכם, חייגו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.

שירותי התקנת דוד שמש בחיפה

אריק דודים נותן שירותי מתקין דודי שמש בחיפה והסביבה, לרשות אריק מעל 10 שנות ניסיון עם דודי שמש ומגוון של טיפולים ותיקונים בדוודים, אם אתם גרים בחיפה ומחפשים את טכנאי הדוד הקבוע שלכם (מורשה ע"י כרומגן) אריק דודים הוא איש המקצוע הנכון!

טכנאי דודי שמש בעכו

אריק דודי שמש מספק שירותי מתקין וטכנאי דודי שמש בעכו והסביבה, אם אתם תושבי עכו ומעוניינים בטכנאי דודי שמש מקצועי, אמין וקבוע – אריק דודים הוא איש המקצוע הנכון לסוג עבודות אלו

טכנאי ומתקין דוד שמש מורשה של החברות הכי גדולות בארץ!

אריק דודים מבצע גם התקנת קולט לדוד שמש

פרט לדוד עצמו יש צורך גם בהקמת קולט לדוד שמש, צינורות מיוחדים ומעמד, את הדוד שמש לא ניתן להתקין בגגות בהם אין מספיק מקום גגות שהם מאוד ישנים ולא תמיד יש גישה לצנרת.

לכן, לפני שאתם מקבלים החלטה או מבצעים רכישה, עליכם להזמין איש מקצוע להתקנת דודי שמש שיבדוק האם זה מתאפשר. במידה ואין אתם יכולים לבצע התקנה של דודי שמש מסיבות לא מאפשרות, תצטרכו לשקול את החלטתכם ולבצע התקנת דוד חשמלי.

נבצע עבורכם התאמה אישית של נפח הדוד הנדרש להתקנה

הנפח של דודי שמש נע בין 80 ליטר לבין 200 ליטרים. רוב המשפחות עושות שימוש ב-80, 120 ו-150 ליטרים.
כדי לדעת איזה נפח דוד שמש מתאים לכם, אתם צריכים לספור את מספר הנפשות שיש אצלכם בבית. אדם ממוצע צורך ביום בין 30-50 ליטרים של מים חמים.

 

כלומר, אם גרים אצלכם בבית 5 נפשות, אתם צריכים דוד שמש בנפח של 150 ליטרים. לעומת זאת, שמדובר בזוג צעיר, 80 ליטרים יספיקו בהחלט.

המסקנה היא שיש להתאים את מאפייני הצריכה לנפח הדוד. כלומר, אם אתם אוהבים להתקלח במקלחות ארוכות וחמות, זה משהו שצריך לקחת אותו בחשבון.

אנו מציעים גם שירותי התקנה קולט לדוד שמש

תפקידו של הקולט הוא לחמם את המים באמצעות אנרגיית השמש שעוברת לדוד עצמו.

בזמן התקנת הקולט חשוב מאוד לבצע התאמה מלאה בין נפח הדוד הנדרש לבין צריכת החשמל של הקולטים, ממש כמו שמתאימים את תשתית הגז למוצר החשמלי אליו הגז עובר.

אנו נוודא איתכם תפוקת האנרגיה נכונה

למעשה, ככל שצריכת המים החמים גבוהה, כך יש צורך בקולט לדוד שמש המסוגל להפיק אנרגיית חום גבוהה. ניתן לבצע את החישוב בקלות. תפוקת קולט לדוד שמש מחושבת לפי קילו קלוריה.

כיצד מבצעים חישוב תפוקת אנרגיה של קולט?

על פי התקן מחשבים את נפח הדוד ומכפילים ב- 41 קילו קלוריות ל-24 שעות.
כלומר, אם יש לכם דוד שמש בנפח של 80 ליטרים, תצטרכו להתקין קולט בתפוקה של 3,280 קלוריות.

 

כל קולט מייצג את תפוקת הקלוריות אליה הוא מסוגל להגיע ואז כך ניתן להגיע אל תפוקת האנרגיה הנכונה עבור ביתכם. יש מקרים בהם יש צורך בדוד שמש אחד ובמקרים נוספים יש צורך להתקין מספר קולטים.

כמה עולה התקנת דוד שמש ומה כוללת ההתקנה?

המחיר להתקנת דוד שמש משתנה ונע בין 800 ש"ח  ל- 1,700 ש“ח.
מחיר ההתקנה של דוד השמש מותנה ביצרן, בנפח הדוד, בסוג הגג ועוד משתנים.

אנו מבצעים גם התקנת דודי שמש לגגות רעפים

למשל, אם הגג שלכם הינו גג רעפים, המחיר של ההתקנה עולה בהתאם למספר הדיירים בבית.
במצבים של בנייו/בית עם גג רעוע וישן מאוד, המחיר יהיה גבוה יותר. תהליך ההתקנה כולל את ההתקנה של הדוד עצמו, הקולט – לדוד, הצנרת והמעמד – לדוד.

אורך הצנרת בין הגג לבין הנכס משפיע גם כן על מחיר התקנת דודי שמש.

לפני שאתם בוחרים מתקין דודי שמש, עליכם להבין כי העלות מורכבת ממחיר הדוד עצמו + הקולט ומחיר של עבודת ההתקנה והנחת הצנרת.

מה חשוב לנו לוודא לפני שמתקינים דוד שמש?

וודאו כי איש המקצוע מציע לכם תכנית עבודה מלאה של מה שהוא הולך לבצע ובנוסף שהוא מציין את התהליכים הכלולים במחיר:

  1. פינוי דוד השמש הישן במידה ויש כזה ופירוקו
  2. הובלה של הדוד החדש
  3. העלאה של הדוד החדש לגג
  4. התקנה כולל הורדה של הצנרת
  5. אביזרי חובה בתהליך ההתקנה – שסתום פורק לחץ, שסתום אל חוזר ומעמד לדוד.

אנו מספקים גם התקנת אביזרי דוד שמש נפוצים

חלק מהאביזרים הללו הם חובה והם אלו שיבטיחו פעילות אופטימלית של הדוד לאורך השנים ויש אביזרים שהם בחירה שלכם והם לא כוללים את מחיר ההתקנה. אנו יכולים להמליץ לכם האם יש לכם בהם צורך.
  • תפקידו של שסתום פורק לחץ הוא לשמור על הדוד ולמנוע התפוצצות במצבים בהם לחץ המים גבוה יתר על המידה. השסתום משחרר את הלחץ. שסתום אל חוזר נועד למצבים של הפסקת מים בכל אזור המגורים שלכם.
  • שסתום פורק לחץ מונע מהמים שנמצאים בתוך הדוד מלהתרוקן, וכאשר יש ירידת לחץ מים שסתום פורק הלחץ מזרים למיכל מספיק מים עד שיגיעו ללחץ התקני, וכך הוא בעצם שומר על זרימת מים תקינה.

איש המקצוע שלכם להתקנת דודי שמש ואינסטלציה – אריק דודי שמש

אנחנו אריק דודי שמש מספקים אחריות מלאה ללקוחות שלנו על כל התקנה כך שתמיד יש לכם על מי לסמוך!  אנחנו למעשה מספקים את כל השירותים תחת קורת גג אחת וכאן אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שבסיום העבודה תוכלו להנות ממים חמים וממערכת אינסטלציה שפועלת כמו שצריך!

אנו מספקים שירותי דוד שמש ואינסטלציה באיזורים הבאים :

עוד שאלות נפוצות שלקוחות שואלים

דוד שמש כוללת את הדוד עצמו, קולט לדוד, מעמד מתאים וצנרות. לפני שמזמינים דוד שמש חדש, צריך לדעת שלא ניתן לבצע התקנה בגגות שאין בהם מקום, על גגות רעפים ישנים או בדירות שאין בהן גישה להתקנת הצנרת. עם זאת, כן צריך וכדאי להזמין מתקין שיבוא לביקורת ויבדוק אפשרות להתקנה. במידה ואי אפשר להתקין דוד שמש חדש, יכול להיות שהפתרון הרלוונטי יהיה להתקין דוד חשמל. לכן חשוב לפנות אל איש מקצוע שמתמחה גם בהתקנת דודי שמש וגם בהתקנת דודי חשמל. ביקור של טכנאי דודים לצורך קבלת הצעת מחיר לא אמור לעלות כסף. אם מזמינים טכנאי דודים לתקן את הדוד, אפשר גם להתייעץ איתו לגבי החלפה שלו בדוד חדש.

משך זמן העבודה תלוי בכמה פרמטרים. ראשית, יש להביא בחשבון את הנגישות אל הגג ואת המיקום של הדוד. שנית, הרבה תלוי בשאלה מה נפח מכל המים ועד כמה נוח להעלות אותו לגג. לאחר מכן, צריך להפריד בין פרויקטים שבהם מתקינים רק דוד חדש לבין פרויקטים שכוללים החלפת צנרת. בכל מקרה, הזמן הממוצע שלוקח להחליף דוד ישן ולהתקין דוד חדש לא אמור להיות יותר מיום עסקים. ברוב המקרים לוקח פחות זמן להחליף דוד שמש בבית פרטי ויותר זמן בבניין מגורים שהגישה אליו מוגבלת.

התקלות הנפוצות שעלולות להתרחש בעקבות התקנה לא מקצועית או על רקע בלאי של דוד שמש הן נזילות מים, דוד שמש שלא מחמם או בעיה ברכיבים כמו מאיץ חום וטרמוסטט. ברוב המקרים הנזילה היא מהצנרת של דוד השמש או קולטי השמש, לכן אפשר לתקן חיבורים רופפים או פגמים בצינור וחורים שנוצרו עם השנים. אם הנזילה היא מהפלאנג', צריך כנראה להחליף אותו כי הוא החליד והתיישן. במקרים של נזילה ממכל הדוד, מה שבעלי מקצוע מכנים אוגר מים, צריך להחליף את כל הדוד. במקרים שבהם ההתקנה לא מקצועית, עלולות להופיע תקלות בתרמוסטט של דוד השמש או במאיץ החום שמותקן כדי לשפר את היעילות של דוד חשמל. 

קודם כל, חשוב לשאול את הטכנאי לגבי החברה שמייצרת את הדוד ולברר על האמינות שלה. לאחר מכן, יש לשאול מה תקופת האחריות שמקבלים על ההתקנה ועל הדוד ומה היא כוללת. בהמשך, אפשר לשאול את הטכנאי לגבי המלצות שיש לו לגבי מיקום קולטני השמש ושיפור הביצועים והיעילות שלהם ביחס למיקום השמש והתאורה הטבעית. שאלות כאלה מול הטכנאי לפני התקנה או תיקון של הדוד לא רק יחסכו בהוצאות מיותרות בעתיד, אלא גם יאפשרו לנו להפיק ממנו את מלוא הפוטנציאל.

העמידות הממוצעת של דוד שמש איכותי יכולה להגיע ל-5-7 שנים. תקופת האחריות על הדוד יכולה להיות קצרה יותר ולהתחיל ב-3 שנים בלבד, אבל יש גם חברות שמציעות אחריות לתקופה של 10 שנים ומעלה. עם זאת, יש להפריד בין תקופת אחריות על ההתקנה לבין אחריות על הדוד. חוץ מאשר האחריות, ניתן לשפר את העמידות של דוד שמש באמצעות תחזוקה נכונה: לנקות את הקולטים לקראת הקיץ, לוודא שאין נזילות ולהתקין תרמוסטט שישלוט על טמפרטורת החימום המקסימאלית וימנע מדוד השמש להתפוצץ ולגרום נזקים חמורים.

מצאו אותנו ברשתות החברתיות –

מתקין מורשה של החברות הכי גדולות בארץ

דילוג לתוכן