טכנאי דוד שמש בעכו – טכנאי מקצועי לתיקון דוודים

נגן וידאו אודות אריק דודי שמש

תוכן עניינים

שירותי מתקין דודי שמש בעכו - אריק דודים

אריק דודים הוא טכנאי לתיקון והתקנות של דודי שמש בעיר עכו ובכל צפון המדינה. לרשות אריק יותר מ-10 שנות ניסיון ומאות ביקורות חיוביות, ומאחורי כל התקנת דוד שמש חדש מחברת כרומגן תקבלו אחריות מלאה, ותהיו בטוחים כאשר דוד השמש שלכם יתקלקל, יהיה לכם עם מי לדבר. אם אתם מחפשים טכנאי דוד שמש או תיקון דודי שמש בעכו , טכנאי אמין ומקצועי ועם מוניטין, אריק דודי שמש הוא הכתובת הנכונה.

אריק דודים תעודת מתקין דודי שמש מורשה כרומגן
אריק דודים תעודת מתקין דודי שמש מורשה כרומגן
מפת העיר עכו בה נותן שירותי טכנאי דודי שמש
מפת העיר עכו בה נותן שירותי טכנאי דודי שמש

אנחנו נגיע אליכם עם ניידת שירות מקצועית וצוות התקנה מקצועי

תיקון דודי שמש בעכו

המטרה של שירותי תיקון דוודים בעכו היא לוודא שמערכת המים החמים בביתכם תתפקד ללא דופי לאורך זמן. אתם תדאג פחות מתקלות ותיהנו משקט נפשי לאורך שנים רבות, ותרוויחו איש מקצוע אמין.

התייעצו עם טכנאי דוד השמש שלכם לבירור עמוק יותר לגבי ההתקנה של הדוד ואופי השירות

לאחר התייעצות עם אריק, תוכלו לגלות מה הכי מומלץ לעשות במידה והדוד שלכם מתקלקל. כאשר מדובר בתיקון דודי שמש או תיקון דודי שמש בעכו, יהיו מספר פרמטרים שבהם צריך יהיה להתחשב, ולחשב את מספר האנשים בבית ואת נפח הדוד הנכון.

לדוגמה, אם יש יותר מדי אנשים בבית או שמערכת חימום המים לא מתאימה לצרכי הבית שלכם, החלפה לדוד שמש חדש עם נפח מתאים תהיה האפשרות הנכונה ביותר, אך אם נפח הדוד בביתכם מספיק, יהיה צורך רק בתיקון החלק הנדרש.

לכן, אם אתם גרים בעיר עכו בשכונות העיר העתיקה, נווה אביב, שיכון עמידר, מנחם בגין, נווה יוני נתניהו, מעברת נפוליון, נאות ים, יאנוש קורצ'אק, בן גוריון ושאר שכונות העיר, אתם במקום הנכון. חייגו אל אריק דודים טכנאי דוד שמש בצפון ושמרו על המים החמים שלכם תקינה לאורך שנים.

צרו איתנו קשר להתייעצות

התייעצות קצרה איתנו עוזרת לתושבי עכו גם להיערך לקראת החלפה של דוד שמש. ביקוש לשירות כזה גבוה מאוד גם בעכו וגם בערים נוספות בצפון, כי תנופת הפיתוח מעודדת את התושבים לשפר את איכות החיים שלהם.

אבל בשביל שהחלפת דוד השמש תתבצע גם מהר וגם במחיר משתלם, צריך לעשות את זה מול החברה המתאימה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ונשמח לספר לך על היתרונות המיוחדים שלנו.

בסופו של דבר, פריסת אזורי מתן השירות של אריק דודי שמש נולדה אחרי תהליך ארוך ומורכב של מחשבה. על בסיס הניסיון שלנו, בחרנו היטב איפה לתת שירות כדי להבטיח שנוכל להגיע לכל לקוח במהירות ובמחיר הוגן מכל הלב.

למה לכם להזמין מאיתנו שירותי תיקון דודים?

טכנאי אמין, מקצועי ויסודי לתיקון דוודים מבטיח גם לתושבי עכו חורף חם. בתקופת הקיץ, אנחנו יכולים להגיע מהר וביעילות על מנת לתאם לתושבי עכו את השירות הכי משתלם על התקנת דוד חדש ותיקון דודי שמש בעכו. אבל אם החורף מתקרב ודווקא עכשיו הדוד הפסיק לעבוד או שהוא לא מחמם מספיק טוב את המים, אין סיבה לדאוג.

פתיחת קריאה לצוות של אריק דודי שמש היא משהו שהיה חסר לתושבי עכו על מנת להרגיש בבית. אנו נגיע מהר, עם הציוד המתאים ועם מספיק אנשים להתמודד עם כל סוג של תקלה. גם אם הנגישות אל הגג מוגבלת כי הדירה נמצאת באזורים שבהם הבנייה בעכו היא צפופה ולגובה, אנחנו בוודאות נדע מה לעשות.

איש המקצוע שלכם להתקנת דודי שמש ואינסטלציה – אריק דודי שמש

אנחנו אריק דודי שמש מספקים אחריות מלאה ללקוחות שלנו על כל התקנה כך שתמיד יש לכם על מי לסמוך!  אנחנו למעשה מספקים את כל השירותים תחת קורת גג אחת וכאן אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שבסיום העבודה תוכלו להנות ממים חמים וממערכת אינסטלציה שפועלת כמו שצריך!

אנו מספקים שירותי דוד שמש ואינסטלציה באיזורים הבאים :

עוד שאלות נפוצות שלקוחות שואלים

דוד שמש כוללת את הדוד עצמו, קולט לדוד, מעמד מתאים וצנרות. לפני שמזמינים דוד שמש חדש, צריך לדעת שלא ניתן לבצע התקנה בגגות שאין בהם מקום, על גגות רעפים ישנים או בדירות שאין בהן גישה להתקנת הצנרת. עם זאת, כן צריך וכדאי להזמין מתקין שיבוא לביקורת ויבדוק אפשרות להתקנה. במידה ואי אפשר להתקין דוד שמש חדש, יכול להיות שהפתרון הרלוונטי יהיה להתקין דוד חשמל. לכן חשוב לפנות אל איש מקצוע שמתמחה גם בהתקנת דודי שמש וגם בהתקנת דודי חשמל. ביקור של טכנאי דודים לצורך קבלת הצעת מחיר לא אמור לעלות כסף. אם מזמינים טכנאי דודים לתקן את הדוד, אפשר גם להתייעץ איתו לגבי החלפה שלו בדוד חדש.

משך זמן העבודה תלוי בכמה פרמטרים. ראשית, יש להביא בחשבון את הנגישות אל הגג ואת המיקום של הדוד. שנית, הרבה תלוי בשאלה מה נפח מכל המים ועד כמה נוח להעלות אותו לגג. לאחר מכן, צריך להפריד בין פרויקטים שבהם מתקינים רק דוד חדש לבין פרויקטים שכוללים החלפת צנרת. בכל מקרה, הזמן הממוצע שלוקח להחליף דוד ישן ולהתקין דוד חדש לא אמור להיות יותר מיום עסקים. ברוב המקרים לוקח פחות זמן להחליף דוד שמש בבית פרטי ויותר זמן בבניין מגורים שהגישה אליו מוגבלת.

התקלות הנפוצות שעלולות להתרחש בעקבות התקנה לא מקצועית או על רקע בלאי של דוד שמש הן נזילות מים, דוד שמש שלא מחמם או בעיה ברכיבים כמו מאיץ חום וטרמוסטט. ברוב המקרים הנזילה היא מהצנרת של דוד השמש או קולטי השמש, לכן אפשר לתקן חיבורים רופפים או פגמים בצינור וחורים שנוצרו עם השנים. אם הנזילה היא מהפלאנג', צריך כנראה להחליף אותו כי הוא החליד והתיישן. במקרים של נזילה ממכל הדוד, מה שבעלי מקצוע מכנים אוגר מים, צריך להחליף את כל הדוד. במקרים שבהם ההתקנה לא מקצועית, עלולות להופיע תקלות בתרמוסטט של דוד השמש או במאיץ החום שמותקן כדי לשפר את היעילות של דוד חשמל. 

קודם כל, חשוב לשאול את הטכנאי לגבי החברה שמייצרת את הדוד ולברר על האמינות שלה. לאחר מכן, יש לשאול מה תקופת האחריות שמקבלים על ההתקנה ועל הדוד ומה היא כוללת. בהמשך, אפשר לשאול את הטכנאי לגבי המלצות שיש לו לגבי מיקום קולטני השמש ושיפור הביצועים והיעילות שלהם ביחס למיקום השמש והתאורה הטבעית. שאלות כאלה מול הטכנאי לפני התקנה או תיקון של הדוד לא רק יחסכו בהוצאות מיותרות בעתיד, אלא גם יאפשרו לנו להפיק ממנו את מלוא הפוטנציאל.

העמידות הממוצעת של דוד שמש איכותי יכולה להגיע ל-5-7 שנים. תקופת האחריות על הדוד יכולה להיות קצרה יותר ולהתחיל ב-3 שנים בלבד, אבל יש גם חברות שמציעות אחריות לתקופה של 10 שנים ומעלה. עם זאת, יש להפריד בין תקופת אחריות על ההתקנה לבין אחריות על הדוד. חוץ מאשר האחריות, ניתן לשפר את העמידות של דוד שמש באמצעות תחזוקה נכונה: לנקות את הקולטים לקראת הקיץ, לוודא שאין נזילות ולהתקין תרמוסטט שישלוט על טמפרטורת החימום המקסימאלית וימנע מדוד השמש להתפוצץ ולגרום נזקים חמורים.

מצאו אותנו ברשתות החברתיות –

מתקין מורשה של החברות הכי גדולות בארץ

דילוג לתוכן